logo

wtorek, 13 listopada 2012

Owocna współpraca HandMade-ja i Lana Nguyen!!!

Jakiś czas temu, zostałam fanką prac Lany Nguyen. Długo zastanawiałam się jak można by było połączyć nasze pasje. Jeden mój telefon i propozycja wspólnego outfit'u. Kiedy wysłałam jej e-maila ze zdjęciami mojej biżuterii nie musiałam długo czekać. Spodobały się jej i padł pomysł, żeby do jej najnowszej kolekcji zrobić dodatki na głowę.
Przyznaję że wyzwanie było ogromne, bo zrobić coś niebanalnego i uwieńczyć to kawałkiem śląskiego diamentu nie było łatwe. I miało pasować do obłędnie kolorowych ubrań Lany! Dlatego wybór padł na złoto.

Myślę, że stanęłam na wysokości zadania. Całość uwieńczona pokazem w Warszawie w Między Nami Cafe.
Resztę, zobaczcie sami i oceńcie jak wyszła współpraca Lany Nguyen i HandMade-ja :)

Podpowiem Wam jeszcze, że wymiana środowisk zawsze daje pozytywne doświadczenia.

ZAPRASZAM! :*

 Blog Lany Nguyen

Zdjęcia są podlinkowane bezpośrednio ze strony Lany:  http://www.lananguyenblog.blogspot.com


me and Lana :*



photo: Karen Ryska





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template developed by Confluent Forms LLC; more resources at BlogXpertise